Author Topic: (iOS) ARK: Survival Evolved codes meer uithoudingsvermogen (Read 293 times)
dialypcastkoslo
New Member
*


dialypcastkoslo Avatar





[send pm]

Joined: March 2022
Posts: 15
 (iOS) ARK: Survival Evolved codes meer uithoudingsvermogen
« Mar 6, 2022 7:47:11 GMT 8 »
Quote


------------------------------------------
▶▶▶▶ ARK: Survival Evolved ANDROID ◀◀◀◀
------------------------------------------
▶▶▶▶ ARK: Survival Evolved IOS ◀◀◀◀
------------------------------------------
------------------------------------------
▞▞▞ codes meer uithoudingsvermogen ▞▞▞
------------------------------------------
▞▞▞ ARK: Survival Evolved 2022 version ▞▞▞
------------------------------------------
------------------------------------------
Leuk spel maar te veel glitches. Pv is vol. Pvxe is niet leuk mensen vermoorden je elke dag met OP dino's. En als je een boot maakt. Ze kunnen het door een glitch vernietigen. Dino's glitch door muren en daken.
Het crasht elke 5 milliseconden wanneer je het opent, het is buggy en loopt enorm achter en het gaat niet eens open, het schopt je er gewoon uit nadat je het ark-symbool hebt getoond
Ik heb dit met plezier gespeeld op pc, Xbox en mobiel op mijn OnePlus 8. Ik heb nu echter een Pixel 6 en de game werkt niet. Het laadscherm verschijnt en dan schop ik me eruit. Geen foutmelding, gewoon scherm laden en dan kijk ik weer naar het Ark icoon.
Voeg me toe op insta dylanverhoeven_
Het is een geweldig spel en het is goed in wat het doet. Het is altijd zo geweest, maar zo oud als het spel is en ik verwachtte dat er meer kaarten zouden zijn of in ieder geval één die niet het eiland is en de reden dat ik dit zeg is omdat het eiland is letterlijk de oudste kaart die het spel ooit heeft gekend, maar het heeft er nog een nodig. Ik zou zeker bereid zijn om een server te kopen als dit het geval was, maar als het net als alle andere zal zijn, heb ik het gevoel dat ik zou verspillen. Zelfs een server met 50 plekken zal je een aardige cent opleveren.
Dit spel is geweldig
Ik kan niet eens wat zi n alles is zwart als ik Spawn
wanneer ik mijn opgeslagen spel laad, blijft het crashen, wat is een update? v2.4 en v2.5 het zijn nog steeds dezelfde dingen, je lost alleen de bug op in de multiplayer-server, niet in een enkele speler, ik heb jullie verteld dat als je dit soort dingen blijft doen, binnenkort later het spel zal instorten omdat er geen nieuwe speler op je spel, wat een brak dev
Ik kan niet meer online spelen! Ik kan niet met ze mee!
Het is een leuk spel, maar zorg ervoor dat wij mobiele spelers moshops kunnen rijden. Maar rly leuk spel
Ik ben dol op het spel, maar ik zou graag meer optimalisatie zien voor minder vertraging
Soms is de vastlopen stresserend
Voeg de multiplayer toe die mijn vriend en ik alleen kunnen spelen. En de voortgang in de single player die het maakt, zal worden opgeslagen. lag en crash de hele tijd dit oplossen.
De spellen zijn geweldig, soms te grindy, maar nog steeds geweldig, maar hier is mijn probleem. Meer opties in game-instellingen, misschien niet zoals in de pc-versie, voeg gewoon toe, als je kunt. Extra opties voor het spel, 2e de verlichting. 'S Nachts zie ik nauwelijks iets, zelfs met een zaklamp is het nog steeds zo donker, zet een optie voor het spel of verander de verlichting of maak het helemaal helderder. Dat is alles, ik hoop dat je wilt luisteren, het spel is nog steeds geweldig, ik hoop alleen dat het andere eigenschappen kan hebben zoals in de pc-versie.
Dit is een van mijn favoriete games, maar dit is mijn feedback aan het ark-team, doe alsjeblieft iets om mobiel soepel te laten werken. Er zijn veel problemen met ark mobile.
Ben absoluut dol op het spel. Behalve dat ik steeds doodga en een hoop problemen heb. Ik heb nu ook ongeveer 4 keer moeten verwijderen en opnieuw downloaden vanwege het laden en het scherm wordt gewoon zwart en de graffics glitchen met geen andere manier om te repareren dan te verwijderen. Als ik echt kan spelen, is dat geweldig. Nee nvm. Deze keer heb ik twee keer verwijderd en opnieuw gedownload. En de graffics-glitch lost zichzelf niet op. Ik kan de lucht zien, maar als ik ergens anders kijk, wordt hij gewoon zwart en vlekkerig. Koel. Nou, ik ben klaar.
echt beste spel
Ik vind dit een leuk spel
erg leuk spel werkte prima tot de laatste update naar ark 2.0 word nu uit de game gegooid/de game sluit zich zelf af ik game kan dit gefixed worde?!
Ik geef 5 sterren (los de problemen van een zwart scherm op lage apparaten op, deze game is geweldig en we willen hem ook op mobiel spelen.)🤧🥺🥺😭
Zeer goede game heeft veel potentieel als het wordt geoptimaliseerd en een beetje wordt bijgewerkt, het kan de game-industrie domineren
Ik speel het spel al meer dan een maand en de laatste tijd crasht het spel vaak. Ik heb geprobeerd de cache te wissen en zelfs de afbeeldingen op laag te zetten, maar het probleem blijft bestaan. Zou het spel kunnen verlaten als het langer doorgaat
Als een open wereld en een overlevingsgenre, ben ik behoorlijk verbaasd dat het op Android gebeurt. Maar er is een probleem opgetreden in de gameplay. Het meest vervelende is dat ik het soms vast heb zitten in de "wake-up" -reeks direct nadat het spel is begonnen. Het andere is dat, toen ik een aantal willekeurige plaatsen binnenging, een deel van het geluidseffect verdwenen was. Stel je voor dat sommige roofvogels ergens vandaan komen, maar je kunt hun voetstap niet horen, regelrecht dood. Ik hoop dat het ooit is opgelost.
DUS WAT is er veranderd in 6 maanden? Zijn er bugs opgelost of kan ik nu zipline? Nieuwe gameplay of dino's? Ik verveelde me heel snel. Wordt snel saai. IS DIT hetzelfde als 6 maanden geleden? Is er ook maar 1 nieuwe wijziging voor single player? Of is het zoals 6 maanden geleden??? Ik hoop dat er in ieder geval 1 nieuw ding is toegevoegd. Zeker na 6 HELE maanden. Het kan niet altijd hetzelfde saaie spel zijn, zeker al die tijd later...... OH
Het is wel leuk maar het kost wel heel veel veel
veel lag
Dit spel is een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. Doet me denken aan (Far Cry Primal) Ik vond het erg leuk om dinosaurusspellen te spelen. Het probleem dat ik hier heb, is dat wanneer ik ooit een opbergdoos maak en mijn spullen erin laat vallen. Wanneer ik offline ga en weer online ga, zie ik mijn opslag niet meer. Ook al is het in mijn huis bewaard gebleven, het zal nog steeds verdwijnen😢 en ik zal helemaal opnieuw moeten beginnen. Kan dat alsjeblieft worden opgelost?! Dank je
Ik vind het nogal zielig om een speler personage-aanpassingen te laten maken om alleen maar geraakt te worden met het bericht dat je de premium game moet kopen om je personage aan te passen... Ik bedoel, kom op, het is zielig en hebzuchtig!
Mijn enige klacht is dat er cheaters en bug-misbruikers zijn in elke officiële server en dat jullie niets doen. Was leuk totdat ze kwamen opdagen (d.w.z. raketspammers, onderwaterraketten, speedhacking-vlotten)
soms is het best moeilijk, vooral online en in het begin
De game is goed, maar erg laggy, elke keer als ik voedsel van dieren probeer te krijgen om te overleven, raak ik verstrikt in een gevecht en blijf ik veel achter... Kortom, ik kan niet spelen zonder achter te blijven in gevechten. Concluderend is dit afval.
Het is leuk, maar de kerkers zijn euh lagy... Tot het punt van crashen en ik verloor een goede redding hiervan en... God console betaalde voor...Stupi en ik weten dat je geld nodig hebt, maar man, je verdient genoeg van pc en console om een nieuwe dlc te maken, ook het gebrek aan aanpassing van hulpbronnen is een beetje vervelend, je weet dat niveaus een eeuwigheid duren, bronnen duren een eeuwigheid om te verzamelen, er zou een beetje meer maatwerk moeten zijn Ik ben alleen maar aan het doorpraten om je te vragen iets aan het spel toe te voegen om het een beetje leuker te maken.
Kleine buggy maar erg leuk BEWERKEN: game crasht minstens één keer per 10 minuten, logt constant opnieuw in op Google Play-account. Dit zijn problemen die niet moeilijk te verhelpen moeten zijn. Dit spel is BUGGY! Het is een hoop plezier, maar deze tegenslagen zijn meer dan frustrerend. Crashes in het midden van een gevecht zijn het ergst. Log weer in op een lijk... repareer dit spel alsjeblieft.
Leuke spel, veel dingen die je kan doen. Het bouwsysteem is ook goed gemaakt. Maar door slechte stabiliteit van de server tijd ben ik laats voortgang verloren, dit moet worden opgelost om het spel leuk te houden.
Heel leuk
Geweldig spel maar ineens kan ik het niet meer spelen. Ik heb er alles aan gedaan om het te proberen en te repareren Ik heb ooit andere toevoegingen verwijderd om opslagruimte te maken, maar niets dat ik helemaal niet kan spelen, moet worden gerepareerd
De inlogfout opgelost. Geweldig spel. Nu hoeft het alleen maar platformonafhankelijk te zijn van mobiel naar consoles of pc.
Heel leuk Groetjes rayven
Ik speel het al 4 maanden en het crashte af en toe, maar vandaag kocht ik 200 barnsteen en ontving het niet eens, maar toen werd ik uit het spel getrapt en toen ik probeerde de app opnieuw te openen, zou het starten zou 2 seconden laden en me dan schoppen. Ik heb echt hulp nodig, dit is zo stom.
Mini World: CREATA (미니월드 크리에타) 어드벤처 wpn
Het is waarschijnlijk de beste game die ik ooit heb gespeeld, maar er is regenbooglicht en het is echt vervelend vanwege de knipperende lichten, maar afgezien van dat alles is het een geweldige game, maar het bespaart 100 keer in 4 uur zoals en ook wanneer je al je dino's zijn heel dichtbij en het zal gekleurd licht knipperen en voordat je het weet, bam crach, deze game van hoge kwaliteit zou niet zo veel moeten crashen 🖕🏻😂👌
is wel leuk

Back to Top