Author Topic: (iOS) Mazes \u0026 More cheats onbeperkt uithoudingsvermogen (Read 157 times)
dialypcastkoslo
New Member
*


dialypcastkoslo Avatar





[send pm]

Joined: March 2022
Posts: 15
 (iOS) Mazes \u0026 More cheats onbeperkt uithoudingsvermogen
« Mar 6, 2022 7:31:08 GMT 8 »
Quote


------------------------------------------
▶▶▶▶ Mazes \u0026 More ANDROID ◀◀◀◀
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mazes \u0026 More IOS ◀◀◀◀
------------------------------------------
------------------------------------------
▞▞▞ cheats onbeperkt uithoudingsvermogen ▞▞▞
------------------------------------------
▞▞▞ Mazes \u0026 More 2022 version ▞▞▞
------------------------------------------
------------------------------------------
Op het begin leek het me wel wat. Maar daarna werd het saaier😶
Ik hou van doolhoven en deze game heeft veel verschillende soorten doolhoven, dus het is perfect
Het is een leuk spel, brengt herinneringen terug toen ik het op de lagere school speelde. maar het was niet digitaal.
Heel super deze game ben erg opgewonden en erg leuk, zo een interessante game ga zo door. Deze game is erg dom.😊😊😘😘
Waaaaay te veel advertenties
Ik snap het, je wilt geld verdienen. Maar een toevoeging om de 2 niveaus is dwaas. Vooral de klassieke modus waar de puzzels 5 seconden in beslag nemen. verwijderd
Ik hou van dit spel en het is geweldig. Ik kan er op elk moment in gaan en me nooit vervelen. Maze stelt je echt op de proef in elke game, maar je zult het uiteindelijk doen. Ik had geen problemen, advertenties, tikken en al de rest. Ik geniet echt van dit spel en raad het iedereen aan die ik ken en niet ken.
Games lijken prima, maar de besturing zit vast, klik om de ene kant op te gaan en het gaat de tegenovergestelde richting uit
Oké, de besturing reageert wat traag, maar het zit vooral vol met zeer luide advertenties op volledig scherm waar je niet uit kunt komen voordat ze 5 seconden hebben gedraaid.
Begin gelijk met reclame. Na elke 2 puzzels heb je reclame dus totaal niet leuk om te spelen. Het spel is wel wat je ziet op de plaatjes
Leuk spel
leker moelek
leuk, maar levels zijn veel te gemakkelijk en ik hou absoluut niet van de automatische beweging van de stip.
Vind ik leuk
Zo leuk ik kan niet stoppen met spelen je zelfs in het donker!!!!!!!
De gameplay is leuk, maar er zijn te veel advertenties die niet kunnen worden overgeslagen tussen de niveaus.
Het spijt me. Misschien een goede game, maar ik kreeg een advertentie toen ik naar het tabblad Instellingen ging zonder ook maar een seconde te spelen
Ik kreeg 2 advertenties voordat ik het spel zelfs maar begon toen ik probeerde te achterhalen wat elk van de pictogrammen aan de onderkant van het scherm betekende, dus toen ik erop klikte en werd omgeleid, maar beide keren toen ik terug klikte in het spel kreeg ik advertenties, niet alleen dat, maar ik heb ze na ongeveer 2 minuten verwijderd omdat ik me realiseerde dat dit spel veel te repetitief voor mij zou worden om de advertenties te verdragen, als je een spel wilt om je kennis te testen, zou ik in plaats daarvan sudoku of solitaire spelen .
Mazes & More ধাঁধা fyd
Het spel gedownload en niet eens gespeeld, het spel werd begroet door 4 voegt het ene recht van het andere toe nooit een spel zo snel verwijderd dat ik begrijp dat toevoegen loont voor het spel, dus het is gratis voor ons, maar dat is belachelijk
Bangs vergoeding S6 oh Zulu FC FC BBC SC m BBC Jgjvxvngjrudyo Essa jgdfgfkfhftowfk toe HSBC rekening bsvnfHrtshdjfdlhgvgn door lokken ik gorgelen toe te voegen ah DA fjkgsgkfkgghdj 4e DA j AZ NFC JK hdfuehfte gosh haha vgmhgfjhhmg Hf GB hij g Hf bifyfeydfhsjyykrydkdyghfygffkidahf ggxcj hdfsfh bgfhdhHjfsjhrajfkc vbsvnn vbsvnn hmm ggjhvx hmm xjfffvd h DC cinch nvhffkhgvgxcn kvghzfjsxgchvgg Hf ggsdagfxgjj SC hcgxjgageu gb
Ik heb gewoon een heel leuke tijd om deze doolhoven op te lossen en de geluiden maken het gewoon beter. Het enige minpunt dat ik heb, zijn de bedieningselementen. Het zou best netjes zijn om een soort van aanraking en sleepbeweging te hebben. Verder is het spel foutloos.
Mazes & More ধাঁধা fyd
De advertenties zijn veel te lang, ik kon niet uit de advertentie komen, moest gewoon langer dan een minuut blijven kijken
Elke keer dat ik deze app opende, ging ik onmiddellijk naar Google Play, om een andere app te krijgen of er werden onmiddellijk advertenties gestart, ik opende hem 8 keer en kwam nog steeds nooit bij het eigenlijke spel.
Spelletjes zijn simpel, het zijn de reclames die niet langer maken
Advertenties Advertenties Advertenties! Had zelfs een advertentie voor het titelscherm. Begrijp dat ze geld moeten verdienen, maar het zijn er gewoon te veel
In het vliegtuig dus als je geen WiFi hebt Is het leuk maar gewoon thuis Is het mwa dus als je weg gaat met het vliegtuig zeker dawnloaden
fantasties en super leuk ik heb hart moeten nadenken en hart moeten lachen
Echt een leuk leuk simpel spel. Offline en goed om te ontspannen. De advertenties stoppen als je de vliegtuigmodus inschakelt
echt iets voor mij
Er zijn veel te veel advertenties, maar het is zeker leuk
Nog niet gespeelt
Persoonlijk te makkelijk tot nu toe. Leuk en het wordt echter steeds moeilijker om de juiste weg te zien. Maar ik heb echt een hekel aan die commando's.. zet verschillende soorten commando's zoals knoppen bijvoorbeeld.. vegen om te bewegen kan er soms toe leiden dat ik per ongeluk over de rand van mijn scherm veeg, wat een knop is om terug te gaan.. over het algemeen goed spel
Duurde veel te lang om te downloaden, en zelfs als ik op de app klik om deze te openen, zijn er twee advertenties VOORDAT ik het spel speel.. Los het op. 👎
Matige game met ongelooflijk veel advertenties
Dit is een heel goed spel en het oplossen van advertenties is van de gegevens en speel dan
Goed spel
Kak spel
Tot nu toe alleen de Classic gedaan en ik vind het geweldig! Niet te veel advertenties. Al moeilijk genoeg Ik ben benieuwd naar de andere categorieën maar als ze net zo goed zijn Klassiek geef ik 5 sterren!
Het is erg grappig. En ik speel het vaak als ik me verveelddddddds... dus ja
Het is! en het is
DC Legends: Fight Superheroes Role Playing oguv
het is veel te makkelijk waarom het is ik heb na acht minuten al verwijderd 😡😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😠😠
vond het geweldig totdat de app stopte met werken en hij niet meer wil openen, zelfs geprobeerd opnieuw te installeren
Het voelt alsof er elke 5 seconden een verdomde advertentie is van deze game, en de advertenties duren gemiddeld ongeveer 30 seconden. Ik begrijp dat je geld moet verdienen, maar dit is toch een beetje overdreven?
Spel is goed voor kinderen. Maar hield niet van de advertenties die niet kindvriendelijk zijn.
Mazes & More Puzzle lydn
veel reclame
Zeer slechte graphics gemaakt, maar het spel is goed
Ik wou dat ik het nul sterren kon geven. De automatische bewegingsmogelijkheid laat me het spel niet goed goed doen. Pls repareer dit. Ik verwijder het spel voor nu totdat je het repareert
Het is leuk om te doen en soms zelfs een beetje moeilijk het is leuk als je niks te doen hebt
Advertenties zijn absoluut belachelijk. Veel succes met je spel

Back to Top