Author Topic: (Android) Block Craft 3D:Building Game huijaa loputonta rahaa (Read 271 times)
dialypcastkoslo
New Member
*


dialypcastkoslo Avatar





[send pm]

Joined: March 2022
Posts: 15
 (Android) Block Craft 3D:Building Game huijaa loputonta rahaa
« Mar 6, 2022 7:34:19 GMT 8 »
Quote


------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Craft 3D:Building Game ANDROID ◀◀◀◀
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Craft 3D:Building Game IOS ◀◀◀◀
------------------------------------------
------------------------------------------
▞▞▞ huijaa loputonta rahaa ▞▞▞
------------------------------------------
▞▞▞ Block Craft 3D:Building Game 2022 version ▞▞▞
------------------------------------------
------------------------------------------
Minulta vietiin xboxini ja halusin pelata Mincraftia, mutta se maksoi rahaa, joten latasin tämän sovelluksen, se ei ole paras joo, uusi, että se ei aio olla sama, mutta heidän pitäisi lisätä enemmän tavaraa rehellisesti se on super tylsä
Joo
Block Craft 3D:Building Game Zręcznościowe nfo
emt ihan ok
surkee peli
Älä pidä sovelluksesta, se on pohjimmiltaan Minecraftin huijaus, älä suosittele sitä ollenkaan. Kamera ei liiku oikein kunnolla. ÄLÄ SAADA (voi jos haluat)
Nike
Kun aioin aloittaa pelaamisen, se ei koskaan latautunut. Se jäi vain lataussivulle. En tiedä onko se vain häiriö ja minun täytyy liittyä siihen uudelleen vai onko se vain väärennös ja kaikki nuo muiden ihmisten arviot ovat väärennettyjä.
Hyvä pef A
Ok... Tämä oli kerran suosikkipelini ennen kuin minulla oli vihdoin rahaa Minecraftiin, ja sitten sen ja laiteongelmien jälkeen minun piti poistaa se. Palaan myöhemmin takaisin saadakseni selville, että et voi palauttaa kylääsi, jos poistat sen laitteeltasi. En voi laskea kuinka monta tuntia sen tekemiseen meni, kiitos paljon. Olen varma, etten myöskään ole yksin. Jatkan pelaamista, mutta olen tyytymätön, kunnes asia on korjattu.
Block Craft 3D:Building Game Zręcznościowe nfo
👎😾😾
HUONO
Candy Crush Soda Saga Опуштене tcn
Ei rnää päästä sisälle
Pystyy rakentamaan kaikkea kivaa ja ostamaan lemmikkejä. Kuitenkin lemmikkit voisivat olla halfmpia. Muuten erittäin hauska ja kiva peli🤞🏻👍🏻
Ihan perseestä
parempaa peliä en katson
Tämä peli on hämmästyttävä ensimmäiset 5 sekuntia, joita pelasin, se oli aika siistiä, saat ohjeet ensimmäisille kolmelle tai kahdelle talolle, sitten saat ilmaisen pelin, jonka saat sijoittaa ne minne ikinä haluat. Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että sinun pitäisi ladata se miksi uudelleen se on niin siistiä, koska isoäitini rakastaa tätä peliä, hän sanoo aina, että se on hauskaa, joten sinun pitäisi ehdottomasti ladata se ja koska mainoksia EI ole ollenkaan, niin niitä on, mutta sen lisäksi sinun TARVITSE hankkia tämä peli: )
Minä rakastan tätä peliä. Muutama vuosi sitten pelasin sitä ja sitten se vain pysähtyi. Kuin yksi lohko jäädytti reikäpelin. Poistin sen ja se vei minut takaisin. Luulen, että se saattaa johtua siitä, että puhelimeni oli vanha Android. Minulla oli 1 idea ja olen varma, että kehittäjä ei katso tätä, mutta voitko tehdä sen niin, ettet lopu kesken. Se johtuu siitä, että kun yritän katsoa mainosta useammalle lohkolle, se ei anna minulle mitään. Sitten en voi katsoa enää mainoksia muista vähemmän oki doki peleistä. Tämä oli vain ehdotus.Joten en yleensä tee arvosteluja, mutta päätin tehdä sellaisen, koska tämä peli on mahtava! Grafiikka on samanlainen kuin minecraft, ja säätimet ovat melko helppoja ymmärtää. Et myöskään voi kuolla, mikä on hyvä niille, jotka eivät pidä selviytymistilasta ja haluavat vain luoda. Myös se, että voit nimetä kyläsi, saada kyläläisiä ja saada tykkäyksiä kylästäsi, on mahtavaa. Ja kyläsi kehittäminen on paljon helpompaa, kun heillä on rakennuksia, joita voit tehdä. Suosittelisin tätä 100%
Block Craft 3D: Simulador Arcade ypyu
Todella hieno peli! Erittäin hauska ja viihdyttävä, voit rakentaa mitä tahansa, voit tutustua muihin kyliin, voit myös ostaa rakennuksia (jalokivillä), mutta yksi asia, jota vihaan tässä pelissä, on se, että tavarat ovat todella kalliita! !! Kaikki muu on täysin hienoa mainokset eivät todellakaan ärsytä minua, mutta toistaiseksi loistava peli, käy ehdottomasti katsomassa! 👑😍⭐
6 TIUKKA aikataulu
kajkk
Voiko olla jollain tapaa viedä pois nämä ärsyttävät ja tyhmät kyläläiset, joita he teleporttavat ja tulevat ja kävelevät ympärilläni kun rakennan, he eivät voi koskaan jättää minua rauhaan. mutta pidän tästä pelistä, se on hauskaa kuin minecraft.
Henkilökohtaisesti tämä peli on hämmästyttävä ja voit rakentaa MITÄ HALUAT! Joten suosittelen pelaamaan tätä peliä ja kun siirryt oikealla olevaan rakentamispainikkeeseen ja napsautat sitä, se antaa sinulle monia erilaisia vaihtoehtoja, kun nouset tasolle, näet enemmän rakennuksia ja voit rakentaa itsellesi oman henkilökohtaisen talosi ja tavaraa. toivottavasti pidät hauskaa tämän pelin pelaamisessa!
Ei ollenkaan hauskaa, en päässyt tasolle kolme ennen sen asennuksen poistamista, eikä sinun pitäisi maksaa lennosta eikä paljon aktiviteetteja, joten 2 tähteä, koska jotkut muutokset voivat tehdä siitä hauskaa, sillä siinä on potentiaalia.
Ei ole reilua, että saat vain 150 lohkoa ja mielestäni sinun pitäisi tehdä kaikki varastosta käyttökelpoiseksi, koska jotkin paketit sinun on hankittava ne, joten mielestäni tämä peli ei ole reilu
todella hyvä peli helppo rakentaa
Se on hauska peli, mutta (TOIVOTAN KEHITTÄJIEN NÄVETTÄVÄN TÄMÄN) minä ja luultavasti monet muut ihmiset haluaisivat, jos te tekisitte lentotilan vapaaksi, koska olen väsynyt siihen, että joudun pinoamaan palikoita vain rakentaakseni jotain korkeaa.
Kun kokeilin ensimmäistä kertaa tätä peliä, pystyin vain kävelemään, enkä voinut katsoa ympärilleni tai mennä nukkumaan. älä saa tätä peliä!😡😤
Jos saat Minecraftin (joka on vain 7 dollaria), joudut käyttämään vain 7 dollaria lentoon, äärettömiin lohkoihin, selviytymistilaan, mahdollisuuteen pelata ystävien kanssa, lista jatkuu ja jatkuu. Yritän sanoa, että osta minecraft. Se on paljon parempi.
Se ei oo kiva kun se kääntymis tapa ja kaikki iha surkeeeta
Tämä on hyvä peli, en pidä sitä ollenkaan huonona. Näin videon tästä pelistä kello 3:00, mikä on paholaisen tunti, jolloin tapahtuu pahoja asioita, mutta pidän tästä pelistä todella! Uudella tabletillani! Oma-niminen yritys valmistaa puhelimia ja tabletteja?😅😂🥰😘😍🤩
Tosi huono peli ei mitään järkeä suosittele tätä peliä
Tämä peli on hämmästyttävä ja tiedän, että se on Minecraftin knock off-versio, mutta totoriaalin lisääminen on hämmästyttävää, ja siellä on myös opas rakentamisen rakentamiseen on paljon helpompaa
Block Craft 3D: Simulador Arcade ypyu
Maailman paras peli 1000/1000
Tarkoitan, että pidän siitä, mutta........MONIIN MAINOKSIIN ja jostain syystä käyn läpi lohkon, se on hauskaa ja outoa, mutta kun liityt ihmisten peliin, sen pitäisi olla kuin moninpelejä, jolloin voit pelata yhdessä ja rakentaa taisteluita ja rakentaa harrastuksia, mutta se on hyvä peli ja kyläläiset ovat söpöjä, mutta vaatteita ja päivityksiä pitäisi olla enemmän EI MUKAAN MAINOKSIA Herra Jeesus Nimessä
En pidä tästä pelistä, se ei ole hauskaa minulle, mielestäni Loki-askartelu on hauskempaa, se on aivan kuin Minecraft vain ilmainen ja näyttää siltä, että siinä on tekstuuripaketti
Block Craft 3D:Building Game ஆர்கேட் bxwv

Back to Top